محمد محمود عبد العزيز يكشف كواليس تصوير «برغم القانون».. السر في كبوت العربية - بوابة فكرة وي

0 تعليق ارسل طباعة

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
محمد محمود عبد العزيز يكشف كواليس تصوير «برغم القانون».. السر في كبوت العربية - بوابة فكرة وي, اليوم الاثنين 23 سبتمبر 2024 06:40 مساءً

كشف الفنان محمد محمود عبد العزيز عن الصعوبات التي تعرض لها فريق تصوير مسلسل برغم القانون، الذي يعرض حاليا عبر شاشة قناة on بطولة إيمان العاصي.

كواليس تصوير برغم القانون 

وشارك محمد محمود عبد العزيز جمهوره بفيديو من كواليس تصوير مسلسل برغم القانون عبر صفحته الخاصة على موقع انستجرام، وعلق عليه: «الفيديو ده عشان عايز أبين لحضراتكم جزء ولو صغير من تفاصيل الشغلانة، الأستاذ ماركو هنا بيفك الكاميرات من على كبوت العربية بعد ما خلصنا مشهد حواري وأنا سايق العربية».

وتابع محمد محمود عبد العزيز: «وطبعا عشان الحوار يتسجل لازم يكون معانا حد عشان أجهزة التسجيل وطبعا مينفعش يركب معانا عشان هيبان في الكاميرا لذلك بيضطر الأستاذ ميمو يركب في شنطة العربية في الحر ده ويقفل على نفسه وإحنا بنصور وسايقين العربية وكل ما نعمل ستوب أنزل أجري أفتح له عشان يرتاح شويه».

وأضاف: «شكرا من كل قلبي للجنود المجهولة اللي الجمهور مايعرفش تفاصيل شغلهم اللي لا يقل أهمية عن أي قسم معروف للناس، الناس المخلصة اللي بتحب الشغلانة واللي لولاهم ولولا شغلهم وتعبهم الشغلانة ماتكملش».

أبطال مسلسل برغم القانون 

يذكر أن مسلسل برغم القانون بطولة إيمان العاصي، محمد محمود عبد العزيز، وليد فواز، هاني عادي، جوري بكر، وهو من تأليف نجلاء الحديني وإخراج شادي عبد السلام. 

 

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق