عاجل

إيمي سمير غانم تتذكر والديها بكلمات مؤثرة: كان نفسى يشوفوا ابنى - بوابة فكرة وي

0 تعليق ارسل طباعة
2e25be20f1.jpg 1/2 8f787bc2cf.jpg 2/2

تذكرت الفنانة إيمى سمير غانم، والديها الفنانين الكبار سمير غانم ودلال عبد العزيز، بكلمات مؤثرة للغاية في بوست نشرته عبر صفحتها الشخصية على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، حيث كتبت: "كل شوية أقول أمتى أشوفكم، بجد الفراق فعلاً من أصعب الحاجات اللي بنحس بيها، ربنا يصبر كل اللي حاسس بيا، بكون عايزة أحكي لهم بشوف إيه في حياتي ومين مزعلني ويشوفوا ابني".

وأضافت إيمي سمير غانم في البوست: "تفاصيل كتير وطبعًا الحياة لازم تستمر والكلام اللي انتوا عارفينوا ده، ونشتغل ونربي أولادنا ونضحك ونعيش أيامنا بس التفكير فيهم مش بيهدا.. نصيحة مني لكل ولد وبنت ربنا يخلي لكم باباكم ومامتكم تفضلوا تحت رجليهم كل يوم، مش مهم الأصحاب مش مهم السفر مش مهم غير أنهم يكونوا هما وأولادكم كل يوم معاكم، وربنا يصبر كل الناس.. الفاتحة وربنا يغفر لهم ويجمعنا بيهم في الجنة".


الراحلان سمير غانم ودلال عبد العزيز

وعلى سياق آخر، أكد مصطفى حجاج مصمم رقصات مسرحية التلفزيون، أن النجمة إيمي سمير غانم تمتلك حضور غير طبيعي ولم تستغرق معه مجهود كبير في البروفات خلال تجهيزات العرض في مهرجان العلمين وأيضا النجم حسن الرداد لم يستغرق وقت في التحضيرات، قائلا: "تربطنا علاقة صداقة وبنحب نعمل حاجات دمها خفيف وبسيطة".

وأضاف مصطفى حجاج، خلال مداخلة هاتفية ببرنامج "العالم علمين"، المذاع على القناة الأولى، أن أجواء مسرحية التلفزيون كلها ألفة داخل العمل، موضحا أن عملهم على تحضيرات المسرحية تناسب المزيكا وداخل السياق الدرامي، مفيدا بأن هناك 4 استعراضات منهم استعراض لإيمي واستعراض آخر لحسن الرداد وإيمي.

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة اليوم السابع ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من اليوم السابع ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق